Slovenski trgovački lanac Mercator ostvario je u 2012. prema nerevidiranim rezultatima 2,873 milijarde eura prihoda od prodaje, te gubitak od 103,6 milijuna eura. Prihod je 0,4 posto veći nego u 2011. Samo četvrtina gubitka je iz poslovanja, a tri četrtine zabilježenog gubitka predstavljaju otpisi i revalorizacija imovine i nekretnina. Unatoč negativnom poslovnom rezultatu u prošloj godini, Mercator ostaje financijski stabilna kompanija koja provodi lani započetu poslovnu strategiju, s planom da se ubuduće više posveti svojoj osnovnoj djelatnosti, kontroli troškova i zaduženosti, pa ove godine može očekivati bolje rezultate. Neto financijski dug Mercatora u 2012. smanjen je za 7,6 posto i krajem godine iznosio je 1,008 milijardi eura. Ukupne investicije lani su iznosile 67 milijuna eura, što je za četvrtinu manje od planiranog, a zaustavljen je pad Mercatorovih tržnih udjela na tržištima u regiji, pa je Mercator u Srbiji s 8 postotnim udjelom, te u Hrvatskoj s oko 7,5 posto među vodećima u regiji.
Slovenski trgovački lanac Mercator ostvario je u 2012. prema nerevidiranim rezultatima 2,873 milijarde eura prihoda od prodaje, te gubitak od 103,6 milijuna eura, objavio je Mercator u utorak popodne na konferenciji za novinare i na internetskim stranicama Ljubljanske burze.
Prihod je 0,4 posto veći nego u 2011. Samo četvrtina gubitka je iz poslovanja, a tri četrtine zabilježenog gubitka predstavljaju otpisi i revalorizacija imovine i nekretnina.
Unatoč negativnom poslovnom rezultatu u prošloj godini, Mercator ostaje financijski stabilna kompanija koja provodi lani započetu poslovnu strategiju, s planom da se ubuduće više posveti svojoj osnovnoj djelatnosti, kontroli troškova i zaduženosti, pa ove godine može očekivati bolje rezultate, naveo je na konferenciji za novinare direktor Mercatora Toni Balažič.
Neto financijski dug Mercatora u 2012. smanjen je za 7,6 posto i krajem godine iznosio je 1,008 milijardi eura. Ukupne investicije lani su iznosile 67 milijuna eura, što je za četvrtinu manje od planiranog, a zaustavljen je pad Mercatorovih tržnih udjela na tržištima u regiji, pa je Mercator u Srbiji s 8 postotnim udjelom, te u Hrvatskoj s oko 7,5 posto među vodećima u regiji, navodi Mercatorova uprava.
Tražeći nove izvore financiranja, Mercator je u dogovoru s bankama u siječnju ove godine uspješno zaključio prodaju komercijalnih zapisa u vrijednosti 20 milijuna eura, a racionalizacijama u okviru poslovne politike u zadnjem kvartalu prošle godine ostvario je uštede od oko 10 milijuna eura, navela je Mercatorova uprava.